Sunday, December 28, 2008

penjenamaan semula seorang epifah.

lagi beberapa hari je nak 2009.setiap awal tahun baru,pasti akan ku berkata kepada diri sendiri 'pejam celik mesti dah 2009 punya'.kan betul.tapi dalam proses nak memejam dan mencelik tu banyak sangat kejadian kejadian serta tragedi tragedi.

aku dah semakin tua.dah tidak belasan tahun lagi.14 February depan aku dah 22 tahun.ye aku kena menjadi seorang epifah yang berusia 22 tahun.tapi tidak,aku tidak akan berhenti menonton Oggy and the Cockroaches,tidak akan berhenti membaca Ujang.

i'm going to say yes (ye aku tau,aku terpengaruh Yes Man,walaupun belum tengok). i am going to say YES to diligence and hard work. i am going to say YES to success.i am going to say YES to things i believe are going to be good to me and people around me.i am going to say YES to opportunity.

aku harap 2009 akan berlaku baik kepada kita semua.aku harap nyawa aku dan engkorang suma masih panjang.supaya kita dapat memperbaiki apa yang tak pernah baik, apa yang tak boleh baik.kita semua ada peluang yang sama.ewah.

selamat tahun baru dan selamat menyambut maal hijrah. :)

2 comments:

Debot said...

"aku harap nyawa aku dan ENGKORANG suma masih panjang" - kalo tak panjang? hahaha

epifah said...

kalau x panjang maksudnya dah mati lah debra.ahaha.malas nya aku nk balik fac.