Sunday, June 14, 2009

aku, adik dan Kacip 2

dia memang seorang yang garang dan hati kering.kadang kadang bengis.suka tak layan bila aku suruh dia tengok youtube burung pelican makan merpati. (takut woo).tapi menengok dia ketawa berdekah dekah membaca entry blog tersebut membuatkan aku rasa yang dia still my little brother.

maka disebabkan dia bekerja dan berduit (dari aku), satu hari tu aku sebar propaganda Pipiyapong buat buku nama Kacip.sempat jugak aku tanya dia Kacip tu maksud dia apa. jenuh jugak aku memujuk sebab dia kata dia dah baca semua entry blog tu.aku siap cakap nanti aku bayar kat dia balik.

tapi esok hari, dia suruh check blog sindiket soljah.ada pulak nama dia dekat update list.

hari dapat buku, dia kata 'tak payah la bayar, aku nak buku ni, tapi kau boleh lah baca bila aku tak nak, bila aku nak, kau kena bagi serta merta'.malam tu aku baru baca muka surat ke 4 dia ketuk pintu bilik.cis.

tapi apa apa pun.berjaya jugak sebab aku memang kepingin nak baca tapi tak ada duit.hehe.nasib dia dah kerja and aku sebar propaganda betul betul sebelum gaji dia masuk.kini Kacip dah lebih seminggu dalam bilik aku.

bukan senang woi nak makan duit dia.haha.

No comments: