Friday, June 19, 2009

kisah cinta hampir terlarang a.k.a varjit prem, nehi. part 1

dalam 5 tahun menuntut ilmu di bandar Shah Alam, antara regular past time activity kami pada waktu senggang, ialah makan di kedai mamak.ada satu kedai yang nama nya rasa macam nak rahsiakan yang aku selalu lawati untuk makan cheese nan yang superb dan nasi kandaq yang aku selalu mintak nasi lebih or kuah hitam lebih.

aku ternostalgia satu perkara, di mana tak ramai yang tahu (rasa macam dah hebah pada ramai orang juga) but aku cerita sekali lagi okay.

dekat mamak tu, pelayan pelayannya mesra dan baik sekali.aku lagi selesa dengan mereka dari lalu depan abang abang bersadai atas motor suka swit2.ada satu pelayan ni nama dia Ameer* (hampir nama sebenar dan seperti nama kekasih sekarang tapi bukan kamu ya sayang).macam mana aku tau nama dia, sebab ada name tag disulam pada kemeja diorang.

Ameer ni outstanding.sebab dia paling tinggi.kalau antara lautan orang, pasti akan nampak leher dan kepala berkopiah nya.

kurus, tinggi.well, aku memang murah dengan senyuman jadi selalu lah aku senyum senyum.

bak kata orang dari senyuman jatuh ke hati.well in this case hati dia lah. ha ha.

dia selalu berbual dengan aku (guna bahasa Melayu berslang lah). dia nak bawak aku balik India.dia ada juga cakap kat India dia gengster.dia anak bongsu dari empat adik beradik yang lelaki semuanya.dia ada empat kereta di India.toyota,honda, apa tah lagi aku tak ingat.

bersambung...

No comments: