Wednesday, June 10, 2009

puppy love itu patutnya cinta anak anjing.

just so you know, i've been dating boys (of course, i don't date girls) since i was very young.and this is in my journal,very embarrassing but i'll write it down anyhow, you are allowed to laugh.or cry.

29 November 2001,

now, aku terpaksa bersedia utk menghadapi sebarang kemungkinan, kalau dia nak break, anggaplah ia sebagai satu hakikat yg memedihkan. terima sajalah takdir yang ditetapkan Tuhan, afifah.kalau aku bukan untuk dia, nak buat mcm mana,dah orang tak sudi,cuma aku minta agar dia jangan menyesal kelak.aku akan cuba pujuk hati yang lara ini dan ambil ia sebagai pengajaran. kalau dia nak damai or berbaik semula, berbaiklah kami.jangan ulang lagi silap ini okay? tapi aku tak dapat lupakan kepedihan ini.apa yang aku terdaya nak cakap is why all this, why now, why me?

punya lah gatal umur 14 tulis madah putus hati begitu sekali.

perlu bakar rasanya semua itu.

7 comments:

Amir Syafiq said...

*cough*(hihihi).

W. Suhailaliza W. M. H. said...

hahahaha!
rajinnye epifah menulis diari!
cute lah awk ni!

Debot said...

you have always been a poet all this while kan? haha

Mc Izzy said...

buleh buat novel!! haha

Melati said...

14 thn? hahaha... pnah x try hntar sajak ke magazinez? kompem la bleh mng!

epifah said...

amir capik : uweks. :p
elly melly : haha manada cute. rajin tu ye ah.perasann.hihi.
adeba : indeed. ;)
izzatsuki: haha boleh weh jangan tak tau.
nama saya mel: selalu lupa nak beli setem and sampul dulu. ;)

syzn n her fragile heart said...

hehehe hey epifah

i wrote entries wayyyy jiwang that dat LOL

i did keep it until i read it again

n immediately slam-dunked it into the garbage bin

i get nasty goosebumps over it still hahaha

we were young werent we?

we didnt know any better

anyway i wish u all the luck in the world =)